torsdag den 17. april 2014

Besøg fra Danmark

 
Mette og familien har været på besøg.
Den ene dag var vi ude ved mindes mærket for koncentrationslejren
Treblinka, der ligger ca. 100 km nord for byen. Alle stenene symboliserer de byer, hvor fra der var folk der omkom.  
 
 
Der blev også tid til et besøg på blomster markedet. Her er det alle de kurve de bruger her op til påske.
 

 
En tur i zoo. Et dejligt park/skov område.

 
En tur i en af parkerne jeg tit går tur i.

 
Det er sidste nat i Warszawa, for en periode. I morgen tager vi til Gdansk et par dage og derfra køre Tico og jeg til DK. Jeg havde en ide om, at der så ikke var så langt hjem, men et eller andet er gået galt med geografien. Der er næsten 700 km til Rostock fra Gdansk.....
På torsdag er det planen at jeg skal have et nyt knæ. Jeg krydser fingre for, at det er det rigtige og at alt gå som det skal.
 Måske bliver det mig, der skal slå græs i år!!!
 
Når jeg kommer tilbage til Warszawa, bliver det for at pakke lejligheden sammen.
 Hvor flyttelæsset skal hen, ved vi endnu ikke, der er jo laang tid til sommer!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar